رونمایی از نخستین خودروی تمام برقی هیوندایی

رونمایی از نخستین خودروی تمام برقی هیوندایی مداربسته: شركت كره ای هیوندایی از نخستین خودروی تمام برقی كراس اور این كشور رونمایی كرده است. این خودرو كه كنا نام دارد، حدود 37 هزار دلار قیمت دارد.


به گزارش مداربسته به نقل از آسین ایج، مقرر است این خودرو بوسیله نمایندگی های هیوندایی در ۱۱ شهر كره جنوبی برای فروش ارائه شود. همچون خاصیت های این خودرو می توان به چراغ های ال ای دی قدرتمند، نمایشگر لمسی دارای رابط كاربری پیشرفته برای كنترل بخش های مختلف خودرو و همچون امكانات چندرسانه ای و تهویه مطبوع و تایرهای ۱۷ اینچی اشاره نمود.
خودروی مورد اشاره دارای ۶ كیسه هوای استاندارد، ترمز ای بی اس، دستیار خودكار رانندگی و سازگاری با سیستم های رانندگی اندروید ائوتو و كار پلی اپل است. باتری ۳۹.۲ كیلووات ساعتی این خودرو ۴۵۲ كیلومتر رانندگی با آنرا با یك دفعه شارژ ممكن می كند. البته به شرطی كه خودرو با سرعتی بیشتر از ۵۰ كیلومتر در ساعت حركت نكند. این رقم در صورت افزایش سرعت رانندگی به ۳۰۰ كیلومتر كاسته می شود.
موتور ۱۳۶ اسب بخار این خودرو دارای نیروی گشتاور ۳۹۵ نیوتون متر بوده و رانندگی آرام و بی صدا را ممكن می كند. شتاب صفر تا صد این خودرو برابر با ۹.۷ ثانیه بوده و شارژ ۱۰۰ درصد باتری این خودرو در عرض ۵۷ دقیقه صورت می گیرد.


منبع:

1398/04/27
10:59:34
5.0 / 5
5275
تگهای خبر: باتری , سیستم , شركت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
دوربین مداربسته

newcctv.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مداربسته محفوظ است

دوربین مداربسته مداربسته

انواع دوربین مداربسته