به شبکه شرکای ابری آروان بپیوندید
به گزارش مداربسته، اگر در حوزه ابری سابقه فروش داشته اید و علاقمند به این حوزه هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.
به گزارش مداربسته به نقل از روابط عمومی آروان کلاد، این شرکت به دنبال گسترش شبکه ی شرکای ابری خود در جهت توسعه و تقویت بازار ابری است. تیم شبکه ی شرکای آروان کلاد (Arvancloud Partner Network)، به منظور گسترش فروش محصولات به طیف وسیعی از مجموعه ها و بهبود ارائه خدمات فنی مقیاس پذیر به کاربران، با تیم های کسب وکاری و تیم های فنی همکاری خویش را شروع کرده است و در دو حوزه ی فروش محصولات ابری آروان (Reseller) و فراهم آوردن خدمات فنی ابری (DevOps) نماینده می پذیرد. اگر در حوزه ی ابری سابقه ی فروش داشته اید و علاقمند به این حوزه هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.
مزایای شریک ابری
با دریافت نمایندگی آروان کلاد از مزایای متنوعی بهره مند می شوید؛ مانند برخورداری از مسیر رشد، گسترش کسب و کار خودتان و… که برخی از آنها در زیر آمده و سایر جزئیات را می توانید از این لینک مطالعه کنید.
آموزش مستمر: با شرکت در برنامه های آموزشی پیوسته و بهره مندی از حمایت های مستقیم، شما می توانید مهارت های خویش را ارتقا دهید و چشم انداز موفقیت خویش را روشن تر کنید. این آموزش ها به شما کمک می کنند تا به جای فعالیت فردی، بعنوان بخشی از شبکه ی قوی شرکای آروان، به موفقیت بیش تری دست یابید.
حمایت های کسب وکاری: بزرگ ترین چالش پارتنرها در قسمت توسعهی کسب و کار و فروش است. ما در این مرحله با ارائه کمک های ضروری، شما را در راه رشد و توسعه یاری می دهیم.
حمایت های فنی: علاوه بر راهنمایی ها، ارائه ی کمک و مشاوره های فنی از سمت آروان کلاد سبب رشد سریع تر شما می شود و کمک می نماید تا به اهداف خود نزدیک تر شوید.
خصوصیت های شریک ابری
شبکه ی شرکای ابری یک شبکه متشکل از نمایندگان فروشی است که به فروش محصولات ابری آروان کمک می کنند و می توانند علاوه بر دریافت مزایای این نمایندگی، به کسب درآمد و توسعهی بازار خود هم بپردازند. برای همکاری در حوزه ی فروش (Reseller) محصولات آروان کلاد، نیاز است که با عنایت به تجربه و تخصص خود در فروش این محصولات، فرصت های فروش بالقوه را شناسایی کنید. بعد از انجام نیازسنجی دقیق از سرویسهای مورد نیاز کاربران، محصولات مناسب را معرفی کرده و فرایند فروش را تا مرحله عقد قرارداد و ارائه ی خدمات مدیر مشتری پیگیری کنید.
از طرفی، برای همکاری در حوزه ی ارائه ی خدمات فنی (DevOps) آروان کلاد، نیاز است با استفاده از تجربه و تخصص خود در زیرساخت محصولات ابری آروان کلاد، فرصت های ارائه ی خدمات فنی بالقوه را شناسایی کنید یا از فرصت هایی که آروان کلاد معرفی می کند، بهره ببرید. بعد از انجام نیازسنجی فنی از نیازمندی های کاربران، می توانید مبادرت به برگزاری جلسات فنی، تهیه طرح پیشنهاد فنی، پیاده سازی فنی و ارائه ی خدمات پشتیبانی فنی کنید.
این فرآیندها در کنار شناسایی و بهره برداری از فرصت های موجود کمک می نماید با ارائه ی خدمات دقیق و متناسب با نیاز کاربران، رضایت مشتریان هم تضمین شده باشد.
با توجه به توانمندی های تیم شما در حوزه ی همکاری در فروش یا ارائه خدمات فنی، بعد از ثبت درخواست و ارسال رزومه ی تیم تان، فرایند احراز و پذیرش شما در تیم شبکه ی شرکای آروان صورت خواهد گرفت. اطلاعات جامع تر و لینک ثبت نام در این لینک موجود است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب