برای توسعه فناوری؛

برگزاری نشست سراسری فن بازارهای منطقه

برگزاری نشست سراسری فن بازارهای منطقه به گزارش مداربسته نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای امروز در استان یزد باحضور مسئولان استانی و مسئولان پارك علم و فناوری یزد و پردیس برگزار گردید.



به گزارش مداربسته به نقل از مهر، اكبر قنبرپور رئیس مركز فن بازار ملی ایران در نشست سراسری فن بازار منطقه ای كه در یزد برگزار گردید اظهار داشت: تلاش می كنیم كه هر سال در دو نوبت این نشست ها را برگزار كنیم تا علاوه بر تازه شدن دیدار با بازیگران این حوزه بتوانید از تجربیات موفق هم اطلاع یابید؛ همین مبحث به پیشبرد اهداف و آشنایی و تسلط بیشتر با فضایی كه در آن كار می كنید منجر خواهد شد.
وی خاطرنشان كرد: تقویت رابطه بین فن بازارهای منطقه ای و برقراری ارتباط بین كارگزاران می تواند كمك زیادی به افزایش ظرفیت های شبكه فن بازار در كشور كند.
قنبرپور در ادامه به رویكرد این نشست و تفاوت با نشست های پیشین اشاره كرد و اظهار داشت: تا نشست ششم رویكرد نشست ها عرضه گزارش عملكرد فن بازارهای منطقه ای بود اما در دو نشست پیشین به علاوه نشست امروز رویكرد ما بهره گیری از تجربیات موفق همكاران و كارگزاران است تا بتوانیم از فرصت های موجود در كشور برای توسعه شبكه فن بازار استفاده كنیم.
رئیس مركز فن بازار ملی ایران اظهار داشت: برنامه ارزیابی و معرفی بهترین كارگزار فن بازار منطقه ای به علاوه پنل «چالش های سرمایه گذاری در فضای نوآوری كشور» هم در خلال این نشست ها برگزار می گردد كه امیدواریم تاثیرات مثبتی در روند كار و فعالیت خانواده فن بازار كشور داشته باشد.
به گزارش مداربسته به نقل از مهر، بخش عمده ای از این نشست به اقدامات فن بازارهای منطقه ای و بیان تجربیات حاصل شده اختصاص می یابد، این محورها شامل كمك به تجاری سازی فناوری و محصولات فناورانه، بازاریابی و فروش محصولات دانش بنیان و فناورانه، برگزاری تورهای فناوری و نشست های تبادل فناوری با هدف انتقال فناوری، تسهیل ورود اختراعات به بازار دارایی فكری، تكمیل بانك اطلاعات فناورانه استان، شناسایی و تامین نیازهای فناوری استان، تسهیل صادرات محصولات فناورانه، برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های فناورانه كشور و مشاركت در نمایشگاه ها و جشنواره های ملی و منطقه ای است.
 

1396/08/21
23:55:47
5.0 / 5
5257
تگهای خبر: علم , فضا , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
دوربین مداربسته

newcctv.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مداربسته محفوظ است

دوربین مداربسته مداربسته

انواع دوربین مداربسته