فواید خرید دستگاه تصفیه هوا   چرا باید دستگاه تصفیه كننده هوا بخرم؟

فواید خرید دستگاه تصفیه هوا   چرا باید دستگاه تصفیه كننده هوا بخرم؟ به گزارش مداربسته فصل آلرژی ها بزودی از راه می رسد و كلنجار رفتن با حساسیت ها آغاز می گردد. اگر از خارش چشم، تنگی نفس ناشی از آسم های آلرژیك و یا سوزش و آبریزش بینی رنج می برید، خرید دستگاه تصفیه هوا برای شما یك اجبار است. دستگاه های تصفیه هوا كه گاهی بعنوان پاك كننده هوا از آنها نام برده می شود، با از بین بردن ذرات آلاینده مانند گرد و غبار، گرده، موهای حیوانات و حتی كپك ها برای حفظ آب و هوای سالم خانه شما بسیار كاربرد دارند. اگر این موارد چندان قانع كننده به نظر نمی رسد، پیشنهاد می نماییم ادامه مطلب را دنبال كنید تا با مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه كننده هوا آشنا شوید.



مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه كننده هوا
به دلیل آلودگی هوا و پدیده وارونگی در فصول سرد سال، سالانه افراد زیادی مبتلا به بیماری آسم می شوند. از سوی دیگر خوب است بدانید كه هوای محیط های بسته مانند منازل و ساختمان ها، می تواند چندین برابر از هوای فضاهای بیرون آلوده تر باشد. بنابراین خیلی از افراد برای بهتر نفس كشیدن، از دستگاه های تصفیه هوا استفاده می نمایند.
به دنبال زندگی سالم هستید
یكی از مشكلات آلاینده های هوا این است كه ما دقیقا نمی توانیم از میزان اثرات طولانی مدت آنها رهایی یابیم. تابحال خیلی از مواد خطرناك شیمیایی مورد آزمایش قرار گرفته اند و نتیجه تاثیرات آنها روی بدن انسان در اختیار عموم قرار گرفته است. از جانب دیگر با وجود اینكه هشدارهای لازم درباره آلودگی های هوا داده شده، اما هنوز خیلی از افراد به علت آنكه چشم غیر مسلح آنها آلاینده ها را نمی بیند، آلودگی هوا را جدی نمی گیرند. این در حالیست كه یك دستگاه تصفیه هوا به همان اندازه كه خوردن غذا و آب سالم مهم می باشد، برای داشتن زندگی سالم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

شما در خانه، آپارتمان یا فضای بسته زندگی می كنید.
دیوارهایی كه برای پناه دادن و محافظت از ما مورد استفاده قرار می گیرند، مواد شیمیایی موجود در هوا، گازها، بو و ذرات را هم به دام می اندازند. سازمان حفاظت محیط زیست اعلام نموده كه هوای خانه های ما امكان دارد 2 تا 5 برابر و حتی تا 100 برابر، بیشتر از هوای بیرون آلوده باشد. یكی از مهم ترین فواید خرید دستگاه تصفیه هوا این است كه می توانید از پاك بودن فضای داخلی خانه خود اطمینان حاصل نمایید.
در خانه یك كودك، سالمند یا خانم آبستن زندگی می كند
بدن كودكان در حال رشد، مانند یك انسان بالغ عمل نمی نماید. این مورد در ارتباط با جنین در حال رشد و سالمندان هم صدق می كند؛ بدن این افراد در مقابل انواع مواد آلوده صدمه پذیرتر است، بنابراین می توانند به راحتی آلودگی ها را جذب كرده و بیمار شوند. از جانب دیگر سیستم ایمنی این دسته از افراد ضعیف تر از سایرین می باشد بنابراین هرگونه آلودگی به خصوص آلودگی هوا، می تواند روی آنها تاثیرات منفی زیادی داشته باشد.

شما از آلرژی و یا آسم رنج می برید
آلرژی ها نه تنها با ذرات موجود در هوا مانند گرد و غبار تشدید می شوند، بلكه مواد موجود در تمیز كننده ها، الیاف فرش و مبلمان و... می تواند به این حساسیت ها دامن بزند. بنابراین دستگاه های تصفیه هوا با فیلتر هپا، می توانند به میزان 99 درصد از میزان آلاینده های موجود در هوا بكاهند.

شما در نزدیكی یك جاده بزرگ یا تأسیسات صنعتی زندگی می كنید
ترافیك سنگین و تولید گازهای گلخانه ای از كارخانه ها، ذرات ریز خطرناك را بوجود آورده كه به درون بدن نفوذ می كند. تحقیقات نشان داده است كه قرار گرفتن كوتاه مدت در معرض سطح بالای این نوع آلودگی ها خطر مرگ و مشكلات قلبی و ریوی را شدیدا بالا می برد. از جانب دیگر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آنها سبب می شود تا امید به زندگی به صورت كلی 1.8 تا 3.1 سال كاهش پیدا كند.

در نزدیك باغ و گل و گیاهان زندگی می كنید
گل و گیاهان یكی از منابع اصلی آلرژی محسوب می شوند. گرده های گیاهان به راحتی در هوا پراكنده شده و در خانه شما نفوذ می كنند. برای رهایی از آنها این دستگاه تصفیه كننده هواست كه می تواند به خوبی عمل كند.

سیستم ایمنی بدن شما تضعیف شده است
هنگامی كه سیستم ایمنی بدن در اثر بیماری یا برخی معالجات پزشكی ضعیف می شود، بدن امكان دارد نتواند خویش را از آلاینده های سمی به صورت مؤثری نجات دهد. این دسته از افراد بیشتر از سایرین در معرض مبتلا شدن به بیماری های مختلف همچون ویرویس ها و عفونت های پراكنده در هوا قرار خواهند گرفت.

سخن پایانی
دستگاه های تصفیه هوا با استفاده از یكی از سه روش معمول، آلاینده ها را از هوا می زدایند: تصفیه به كمك فیلتر، بارش الكترواستاتیك و یونیزه كننده.
با این حال، سازمان حفاظت محیط زیست در مورد خطر ازن بوجود آمده توسط بعضی از دستگاه های تصفیه كننده هوا از روش های الكترواستاتیك و یونیزه كننده اخطار می دهد. این در حالیست كه دستگاه هایی كه با روش تصفیه كردن به كمك فیلتر، هوا را پاك می كنند، به مراتب سالم تر از سایر انواع دستگاه های تصفیه هوا محسوب می شوند. مهم ترین قدم هنگام خرید دستگاه تصفیه كننده هوا در گرو خرید یك دستگاه با كیفیت و قیمت مناسب می باشد تا در نهایت به شما هوایی تصفیه شده، تمیز و پاك عرضه نماید. شما می توانید برای خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا، به وب سایت دماتجهیز مراجعه نموده و خویش را از هوای آلوده، دوده لاستیك ها، ذرات معلق در هوا، ویروس ها و آلرژی های فصلی كه در پاییز و یا هر زمان از سال به سراغتان می آیند، برهانید.

شما عزیزان با رفتن به وب سایت دماتجهیز میتوانید انواع دستگاه تصفیه هوا را به صورت اینترنتی، با امكان ارسال سریع، 7 روز ضمانت بازگشت كالا، تضمین بهترین قیمت، تضمین اصالت و گارانتی كالا، و استفاده از شرایط فروش اقساطی ثبت نمائید.
خریداران می توانند به راحتی بدون داشتن ضامن و دسته چك، از امكان خرید اقساطی كلیه كالاهای عرضه شده در سایت استفاده نمایند. در دماتجهیز برای خرید محصولات مورد نیازتان، نیازی به پیش پرداخت، عرضه گواهی كسر از حقوق و یا چك كارمندی ندارید، اگر نتیجه اعتبار سنجی شما مثبت باشد، می توانید كالای خویش را به صورت اقساط خریداری نمایید.
اگر سوالی دارید؟ به صفحه فروش اقساطی دماتجهیز رجوع نمایید و پاسخ تمام سوالات خویش را بیابید.
2121


منبع:

1398/06/28
12:42:11
5.0 / 5
4611
تگهای خبر: اینترنت , تولید , دستگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
دوربین مداربسته

newcctv.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مداربسته محفوظ است

دوربین مداربسته مداربسته

انواع دوربین مداربسته