نشان ملی هوش مصنوعی در روابط عمومی به ایرانسل اهدا شد
به گزارش مداربسته، دوازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، لوح ویژه ستاره ارتباطی مدیر ارشد و لوح و نشان ویژه ستاره ملی روابط عمومی تحول آفرین با هوش مصنوعی را به ایرانسل اعطا کرد.
به گزارش مداربسته به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، برای پنجمین سال متوالی در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آئین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، مورد تقدیر و شایسته دریافت نشان ویژه شد. مراسم پایانی دوازدهمین دوره این جشنواره، با حضور الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی و هم قرائت پیام ناتاشا پاولوویچ بوخاس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران اجرا شد. در این مراسم، پیام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، قرائت شد. خانم پاولوویچ بوخاس در این پیام، ضمن تبریک این روز به فعالان حوزه روابط عمومی ایران و برگزارکنندگان رویداد، بر اهمیت نقش روابط عمومی در ارتقاء تاب آوری اجتماعی تاکید کرد و از همکاریهای اخیر IPRA با دانشگاهیان و متخصصان جهانی برای تبیین این نقش، سخن گفت. رئیس IPRA در ادامه با اشاره به مقاله ای با عنوان «استانداردهای اخلاقی و دستورالعمل های استفاده از هوش مصنوعی (AI) در روابط عمومی»، استفاده مسئولانه و اخلاق مدار از تکنولوژی های جدید بخصوص هوش مصنوعی را عاملی مهم در بهبود تاب آوری و تحقق ارتباطات شفاف و مؤثر در عصر دیجیتال دانست. وی با اشاره به هفتادمین سالروز تأسیس IPRA، ارتباطات اخلاقی را محور مأموریت های این انجمن برشمرد و تاکید کرد که هوش مصنوعی، ضمن فراهم آوردن فرصت هایی برای تولید محتوا و تحلیل داده، چالش هایی هم در حوزه دقت، حقیقت، حریم خصوصی و مسئولیت پذیری به وجود می آورد. رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این مراسم با تکیه بر نقش پررنگ رسانه های اجتماعی در فضای ارتباطی امروز، بر لزوم استفاده هوشمندانه و مؤثر روابط عمومی ها از این بسترها تاکید کرد. وی با اعلان اینکه یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها، ایجاد ارتباطی درست، شفاف و صادقانه با مردم است، اضافه کرد: این تعامل سازنده زمینه ساز ایجاد اعتماد عمومی و سازمانی خواهد بود که خود، سرمایه ای پرارزش و اساسی برای هر نهاد محسوب می شود.
دو نشان ویژه جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برای ایرانسل
در این جشنواره، با توجه به رای هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی های تخصصی، نشان ویژه «ستاره ارتباطی مدیر ارشد»، به سبب شخصیت و منش ارتباطی، روحیه تعاملی و نقش تعیین کننده در بهبود ارتباط با ذی نفعان و نگاه تعالی جویانه به حوزه ارتباطات، روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی، به مهندس علیرضا رفیعی مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. همینطور روابط عمومی ایرانسل با توجه به رای هیأت داوران و به عنوان تنها اپراتور موبایل، به سبب درخشش در زمینه های مختلف ارتباطی بخصوص ایجاد و گسترش روابط عمومی تحول آفرین با کاربرد هوش مصنوعی در کارهای ارتباطی یک سال اخیر، موفق شد لوح سپاس و نشان ویژه ستاره ملی «روابط عمومی تحول آفرین با هوش مصنوعی» ایران را دریافت کند. ایرانسل، به عنوان نخستین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران، همواره در راه نوآوری و استفاده از تکنولوژی های جدید، بخصوص در عرصه هوش مصنوعی، گام برداشته و توانسته است با عرضه راهکارهای هوشمند ارتباطی و تقویت زیرساخت های دیجیتال، نقش مؤثری در توسعه ارتباطات کشور ایفا کند. همینطور روابط عمومی ایرانسل، همگام با اهداف خود در راه توسعه اقتصاد دیجیتال کشور، همواره تلاش نموده است با بهره بردن از تکنولوژی های جدید مانند هوش مصنوعی، ارتباط خویش را با افکار عمومی، پاسخگویی به رسانه ها و مدیریت ارتباط با ذی نفعان، بیشتر از پیش تقویت کند. این اپراتور با تمرکز بر تحول دیجیتال و تعامل مؤثر با ذی نفعان، جایگاهی پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران به دست آورده است.
منبع: newcctv.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب