با هدف ترویج تفكر شبكه ای؛

رابطین مراكز عضو شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی گردهم آمدند

رابطین مراكز عضو شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی گردهم آمدند مداربسته: گردهمایی سالانه رابطین مراكز عضو شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی با حضور بیش از ۱۶۰ نفر از رابطین و كارشناسان مراكز عضو شبكه برگزار گردید.



به گزارش مداربسته به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنجمین نشست رابطین مراكز عضو شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف هم فكری، هم افزایی، انتقال تجربه و آشنایی با رابطین سایر مراكز برگزار گردید.
رضا اسدی فرد، مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یادگیری و ترویج تفكر شبكه ای، به اشتراك گذاری منابع، دانش و تجربه را رمز پیشرفت و موفقیت دانست و اضافه كرد: تفكرهای سنتی و توجه فقط به نیازهای شخصی، مانع رشد است و شكستن این سدها می تواند راه را برای تولید جریان ایده های نو، باز كند.
در ادامه این نشست، سلمان طاهری، مدیر آزمایشگاه مركزی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، توانمندی ها و فعالیت های این پژوهشگاه را به صورت خلاصه معرفی نمود و اظهار داشت: مركز پژوهش‏های شیمی و مهندسی شیمی ایران، با هدف فراهم آوردن امكانات پژوهشی بنیادی، كاربردی و آموزشی در كلیه زمینه های شیمی و مهندسی شیمی و پرورش استعدادها و خلاقیت موجود در كشور و بهره گیری از ذخائر عظیم نفت، گاز، معادن، فلزات، گیاهان دارویی و هم فراهم آوردن تمهیدات برای تولید نیمه صنعتی، مردادماه ۱۳۶۸ تأسیس شد. این مركز در سال ۱۳۸۶ به پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ارتقا یافت.

1397/06/15
13:22:18
5.0 / 5
5025
تگهای خبر: تولید , علم , فناوری , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
دوربین مداربسته

newcctv.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مداربسته محفوظ است

دوربین مداربسته مداربسته

انواع دوربین مداربسته