بررسی راهكارهای رفع معضل پساب با همكاری دانشگاه ها و صنعت

بررسی راهكارهای رفع معضل پساب با همكاری دانشگاه ها و صنعت مداربسته: رئیس دانشكده شیمی دانشگاه امیركبیر بزرگنمایی مشكلات را باعث افزایش همكاری دستگاه ها با دانشگاه ها دانست.



به گزارش مداربسته به نقل از دانشگاه صنعتی امیركبیر، دكتر وحید حدادی اصل در نشست هم اندیشی كنفرانس شیمی -صنعت با رویكرد پساب و پسماند اضافه كرد: چالش آب در كشور وجود دارد و به اعتقاد من با راهكارهای علمی قابل حل است.
وی با تاكید بر این كه بزرگنمایی مشكلات باعث هدایت دستگاه ها به سمت دانشگاه ها می شود، اظهار نمود: بر این اساس در اسفند ماه امسال، چهارمین دوره كنفرانس شیمی - صنعت با رویكرد پساب و پسماند در دانشگاه صنعتی امیر كبیر برگزار می گردد.
حدادی برگزاری این كنفرانس را زمینه ای برای تبادل نظر میان دانشگاهیان و بخش های صنعتی دانست و تصریح كرد: بعضی از صنایع موفق به رفع معضل پساب شدند كه این كنفرانس بستری برای تبادل تجربیات است.
رئیس دانشكده شیمی دانشگاه صنعتی امیركبیر دانشگاه ها را محل تولید و انتقال فناوری دانست و اظهار داشت: در حوزه پساب دو مبحث «كدام صنعت موفق به رفع معضل پساب شده» و «كدام مشكل به دست دانشگاه ها رفع می شود» مطرح است كه در این كنفرانس در این خصوص بحث و تبادل نظر می گردد.

1397/06/21
19:47:37
5.0 / 5
4785
تگهای خبر: تولید , دانشگاه , دستگاه , علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
دوربین مداربسته

newcctv.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مداربسته محفوظ است

دوربین مداربسته مداربسته

انواع دوربین مداربسته